jueves, 12 de junio de 2014

Conclusió!

En aquest treball que hem fet en equip, del qual dues de les meves parts les he agut de fer cooperativament amb dos companyes (Chloe i Andrea) m'ha semblat molt educatiu i m'ha servit per adonar-me de que no és difícil repartir-se la feina i fer-ho bé.
Les meves parts han sigut la del cinema, en la qual he posat la descripció de la pel·lícula de Buscant a Nemo i un vídeo del seu tràiler; el context geogràfic, on he penjat tota una explicació de les situacions dels oceans i les seves delimitacions i un vídeo explicatíu; i finalment també m'he ocupat de la part del diccionari de llengues, en el que he buscat varies paraules de marinería i les he traduït en varios idiomes.
Crec que aquest tipus de treballs són els que van bé per aprendre i per saber cercar informació.
Aquest link es el de la nostra pàgina.

No hay comentarios:

Publicar un comentario